بهترین تولید کنندگان فولاد در سال 1402

 

نحوه تولید شمش فولاد در شرکت های مختلف متفاوت است. بسته به دستگاه های موجود در کارخانه، متخصصان مشغول و مرغوبیت مواد ما شاهد وجود انواع مختلفی از شمش فولاد در بازار هستیم. در این پست سعی داریم شما را با بهتریت مجتمع های فولاد آشنا کنیم.
برترین شمش فولاد

1- شرکت فولاد نفیس ایرانیان


شرکت فولاد نفیس

مجتمع فولاد نفیس ایرانیان که کاربری آن تولید انواع شمش فولادی است در سال ۱۴۰۰ در شهرک صنعتی خرم‌دره افتتاح شد.

مجتمع فولاد نفیس ایرانیان به همت چندی تن از نخبگان و مهندسین کشور با تلاش شبانه روزی و تجهیزاتی کاملا بومی سازی شده در زمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع طراحی و به بهره برداری رسیده است. در حال حاظر کاربری مجتمع فولاد نفیس ایرانیان تولید شمش فولادی در ابعاد ۱۵ در ۱۵ سانتیمتر و طول ۶ متر و ۱۲ متر می باشد که ظرفیت تولید ۱۰۰۰۰۰ تن شمش فولاد در سال را دارا می باشد.

هم اکنون در این مجتمع فولاد که چندین طرح توسعه ای هم در برنامه کاری خود دارد در فاز اول خود ۹۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند. مقرر گردیده است که در فاز بعدی توسعه ۳۱۰ نفر به افراد شاغل مجتمع فولاد نفیس ایرانیان افزوده گردد.

شماره تماس:

۰۹۱۲۱۸۱۵۳۸۱

۰۹۱۲۳۸۲۷۵۲۰

۰۲۴۳۵۵۸۹۰۶۰-۷۰



2- شرکت اصفهان آهن

شرکت اصفهان آهن


شرکت بازرگانی اصفهان آهن در سال 1378 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و از همان ابتدا خط مشی شرکت بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته گردد.وجود مدیران کارآزموده و نیروهای متخصص این زمینه را فراهم نموده تا با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی مجموعه‌ی اصفهان آهن را به شرکتی برتر در ارایه‌ی خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه‌ی خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد.در این راستا شرکت بازرگانی اصفهان آهن موفق به دریافت استاندارد های بین المللی از جمله گواهینامه‌های،مدیریت کیفیت ISO9001 و رضایت‌مندی و بررسی شکایات مشتریان ISO10002 گردیده است.

شماره تماس:

۰۳۱۳۴۰۴۵



3- شرکت آهن ملل

شرکت آهن ملل


شرکت آهن ملل اصفهان با سابقه طولانی در زمینه تأمین آهن آلات پروژه های صنعتی و عمرانی در کمترین زمان و به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه با کارخانه های فولادی ایران، مناسبترین قیمت را به خریداران عزیز عرضه میدارد. آهن ملل دارای جواز کسب فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنف آهن فروشی و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران می باشد. یکی از موارد با اهمیت برای خریدارانی که تمایل به سفارش غیرحضوری دارند این است که مجموعه مورد نظر دارای مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت خود باشد.

این مجموعه کلیه مجوزات لازم برای خرید آنلاین را دارا می باشد. آهن ملل به عنوان برند شناخته شده در بازار آهن، مورد اعتماد فعالان این حوزه بوده و توانسته رتبه یک فروش آهن آلات در ایران را از آن خود کند و سازمان های دولتی،نیمه خصوصی و خصوصی را در زمره مشتریان خود ببیند.

شماره تماس:

03135020



4- شرکت فولاد گیلان

شرکت فولاد گیلان

مجتمع فولاد گیلان در سال ۱۳۸۲ در شمال کشور به عنوان اولین و بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور در بخش خصوصی تأسیس گردید. اکنون، ما استراتژی خود را به افقي وسيع تر در جهت کمک به مشتریان به منظور ارتقاء تجارت و کسب و کارشان توسعه داده ایم. ما بینش خود را به منظور شناسایی فرصت ها و خلأها و سپس ارائه طرحهاي عملی که محصولات ما را قادر به ارائه بالاترین سطح کارایی می سازد، به اشتراك مي گذاريم. ظرفیت تولید کنونی فولاد گیلان با بهره گیري از تکنولوژي روز دنیا، ۲.۵ میلیون تن در سال براي محصولات نورد گرم و ۵۰۰ هزار تن در سال براي محصولات نورد سرد می باشد. ما تیمی بی نظیر از افراد مختلف با گستره وسیعی از تخصص ها و تجارب ارزنده را در اختیارداریم که هرروز ایده هایی نو خلق می کنند. فضای کار، حجم کاری همچنین تنوع پروژه هایی که ما بر روي آنها کار می کنیم، منجر به ايجاد محيطي كاملاً پويا در راستاي دستيابي به توسعه شغلی چشمگير شده است. محصولات فولاد گیلان از میان بسیاري زمينه هاي كاربردي، حوزه های با الزامات کیفی بالا شامل خودروسازی، صنایع ساختمانی و لوله سازي را هدف قرار داده است. ما ضمن حرکت رو به جلو، فرصتهاي بیشتر را در کمک به مشتریان از طريق بهبود تدريجي در پروژه ها و برنامه ها و همچنین بهبود در خروجي کلی کسب و کارشان می بینیم. ما متعهد به ایجاد یک مسیر باثبات براي رشد، كه منتهی به آینده ای مهیج می شود، هستیم.

شماره تماس:

013-33883001-10



5- شرکت فولاد کویر

شرکت فولاد کویر

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی و تجارت آغاز کرد. پس از مدتی، سهامداران شرکت با شناخت صحیح از بازار و نیازهای اقتصادی منطقه، ماهیت شرکت را در سال ۱۳۸۱ از تجاری و بازرگانی به تولیدی تغییر داده و مجتمع تولیدی سپید فراب کویر را در شهرستان آران و بیدگل واقع در شمال استان اصفهان راه اندازی کردند. این مجتمع نخستین تولید کننده ی میلگردهای فولادی با سیستم اتوماسیون صنعتی در کشور است که فعالیت تولیدی خود را از سال ۱۳۸۶ با هدف تولید ۳۵۰ هزار تن میلگرد شاخه و کلاف ساختمانی آغاز کرد. فولاد کویر پس از گذشت دو سال از آغاز فعالیت مجتمع به ظرفیت اسمی خود دست یافت که این موضوع در نوع خود کم نظیر می باشد. همچنین مجتمع فولاد کویر در سال ۱۳۸۹ با تکیه بر دانش بومی متخصصین جوان و با انگیزه خود توانست به رکورد بی نظیر دو برابر ظرفیت اسمی دست پیدا کند که این رکورد توسط سازندگان تجهیزات که از کشور آلمان می باشد تایید گردید.

مجتمع فولاد کویر همچنین در سال ۱۳۹۵ نیز اقدام به خرید، نصب و راه اندازی خط دوم خود با هدف تولید میلگردهای شاخه فولاد نمود که در این زمینه نیز در کمتر از یک سال توانست به رکورد بی نظیر دستیابی به ظرفیت اسمی پس از یک سال از زمان بهره برداری برسد.

شماره تماس:

۰۳۱۳۳۰۰

۰۳۱-۳۶۲۸۴۱۴۹



6- شرکت فولاد خراسان

شرکت فولاد خوزستان

«مجتمع فولاد خراسان» به عنوان بزرگ ترین قطب صنعتی شرق کشور،  از سال 1380 رسماً وارد باشگاه تولیدکنندگان فولاد کشور شده است.
این شرکت در راستای سیاست اقتصادی دولت مبنی بر خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و استاندارهای ملی و بین المللی محصول و مدیریت در صنعت و نیز برخورداری از کادر فنی مجرب، در زمینه تولید میلگرد، شمش، آهن اسفنجی و بریکت فعالیت می نماید.
فولاد خراسان طلایه دار تکنولوژی نوین در صنعت فولاد است و دارای استانداردهای معتبر جهانی و کیفیت در محصولات فولادی می باشد که در حال حاضر ظرفیت تولید فولاد خام این مجتمع عظیم صنعتی 1/4 میلیون تن در سال شامل: ( کارخانه نورد با ظرفیت سالانه تولید 600 هزارتن، کارخانه فولادسازی شماره 1و 2 با ظرفیت 1/4 میلیون تن، کارخانه آهن اسفنجی1و 2 با ظرفیت 1/6 میلیون تن و کارخانه گندله سازی با ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال)  و با  ایجاد اشتغال 5 هزار نفر بطور مستقیم می باشد که محصولات آن در صنایع ساختمانی، عمرانی، شرکت های نورد کار مورد استفاده قرار می گیرد.
در حال حاضر واحد تغلیظ سنگ آهن (کنسانتره سازی) با ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال در محل معادن سنگان را در دست اجرا دارد.

شماره تماس:

051-41520000



7- شرکت فولاد صنعتی بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب از چندين شركت فولادي شامل كارخانجات ذوب و نورد با هدف فعاليت در زمينه‌هاي گوناگون صنعت فولاد تشكيل شده است. اين مجتمع (هلدینگ) فعاليت خود را در چندين فاز از سال 1383 در زميني به مساحت 132هكتار در شهرك صنعتي بناب و با امكانات زيربنائي ايده‌آل و با دسترسي به جاده اصلي، خط آهن، نيروگاه، خطوط انتقال گاز وآب آغاز كرد. اين مجموعه فولادي داراي دو واحد ذوب ( كوره قوس الكتريكي وكوره هاي القائي) مي باشد همچنين درحال حاضر ميلگردآجدار در سايزهاي مختلف، تيرآهن، نبشي، ناوداني، شمش فولادي ومفتول آلياژي درقالب هفت خط نورد و دو واحد ذوب در اين مجتمع تولید می‌شود. هم اكنون ظرفيت اسمي این مجتمع توليدي در بخش نورد گرم مقاطع فولادي يك ميليون و 950 هزار تن و ذوب و ريخته گري 450 هزار تن در سال مي باشد که در بخش خصوصي مقام اول و در ميان كل توليد كنندگان فولاد كشور چهارم را دارا مي‌باشد.

شماره تماس:

02187700096


لینک منبع

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

طراحی سایت در قزوین برای شرکت چمن مصنوعی

باربری تهران به آمل: راهنمای کامل برای انتقال سریع و آسان

نصب کولر گازی یا اسپیلت در قزوین